Kontakt skolen på  50 70 33 24 - SFO på  50 70 33 34 - børnehaven på  22 39 33 44

Forventninger

Forældre har med rette mange forventninger til deres børns skole. Ingstrup Trivselsskole har ligeledes nogle forventninger til børn og forældre:

• Vi forventer, at man, når vælger Ingstrup Trivselsskole, har man sat sig ind i tankerne bag skolen og har en positiv tilgang til skolens virke. Ingstrup Trivselsskole er et tilvalg – ikke et fravalg.

• Vi forventer en åben og meningsfuld dialog med hjemmet omkring det enkelte barns trivsel og faglige udvikling.

• Vi forventer at elever møder friske, veloplagte og undervisningsparate i skole. En god søvn og morgenmad er vigtige for en god skoledag.

• Eleverne skal medbringe en sund og nærende madpakke. Sliklignende produkter som fx mælkesnitter hører ikke til i en sund og nærende madpakke, og saft og kage hører særlige lejligheder til. Derfor er nøgleordene grønt, groft og ingen sukker.

• Vi forventer, at alle viser hensyn, respekt og omsorg for hinanden, skolens materialer og bygninger.

• Vi forventer, at forældrene deltager aktivt i elevernes hverdag, både med opbakning, støtte og hjælp til løsning af praktiske opgaver.

• Som forældre må man påregne at deltage i 1-2 arbejdsweekender årligt samt at gøre rent en dag i en weekend 2-3 gange årligt.

Kontakt skolen eller børnehaven

Har du spørgsmål omkring indmeldelse til skole eller børnehave, så udfyld formularen, og du vil snarest få svar.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Ingstrup Trivselsesskole og -børnehave

​Præstegårdsvej 26